$.validate({ lang: 'hu' });

Társasházi új bekapcsolás igénybejelentés-Telefonos plombabontó vonal év végi nyitva tartása

2019-11-29

Tisztelt Partnerünk!

  1. Társasházi új bekapcsolás igények kezelése 2020.01.01-től

2020.01.01-től a társasházban lévő lakások bekapcsolásának igényeit csak abban az esetben lehet leadni, ha a társasház ellátását szolgáló földkábel elkészült. A változás azért kerül bevezetésre, mert a lakások igénybejelentése meglévő csatlakozóra vonatkozik és így tudunk megfelelni a HCS szerződés feltételeinek.

A változás nem érinti az egyéb dokumentumokat, illetve továbbra is eljárhat a beruházó is a lakások bekapcsolása ügyében.

  1. A telefonos plombabontás bejelentő vonal ünnepi nyitva tartása

Felhívjuk figyelmét, hogy az alábbi időpontokban a telefonos plombabontó vonalunk!

December 07.                   ZÁRVA

December 14.                   ZÁRVA

December 23.                   ZÁRVA

December 30.                   ZÁRVA

December 31.                   ZÁRVA

  1. Online igénybejelentő felület regisztráció igények év végi kezelése

Regisztrációs igényeket 2019.12.13-ig tudjuk fogadni. A 2019.12.14 és 2020.01.06-a között beérkezett regisztrációs igényeket 2020.01.07.-én fogjuk feldolgozni.

A regisztráció (azonosító kiadás) 2019.12.14. és 2020.01.06. között szünetelni fog!

Hogyan tud regisztrálni?

  • Nyissa meg online igénybejelentő felületet.

Elérhető: www.bekapcsoljuk.eon.hu

  • Válassza ki, a Regisztrált villanyszerelő vagyok pontot
  • Kattintson a Regisztráció/Belépési hiba gombra.
  • Töltse ki az űrlapot.
  • Regisztrációs igényhez válassza ki a Regisztráció menüpontot
  • Küldje be az adatokat a Beküldés gomb megnyomásával. Sikeres beküldés esetén automatikus visszajelzést kap a megadott e-mail címre.
  • Feldolgozzuk igényét és megküldjük Önnek a belépéshez szükséges azonosítót.
  1. Online igénybejelentők kitöltése

Kérjük, figyelmesen és pontosan töltsék ki az online beadott igényeket! Az ügyfél név, fogyasztási hely és e-mail elérhetőség számunkra fontos azonosító adat.

Ügyfeleinknek e-mailben küldjük ki alábbi tartalommal a leveleinket, és amennyiben nem egyeznek a valós adattal, úgy a folyamat átfutása hosszabbodik és az ügyfelek elégedettség csorbul!

E.ON Hálózati Tudásmenedzsment