Társasházak újbekapcsolása

2021-01-29

Tisztelt Partnerünk!

Az elmúlt hónapokban felmerült leggyakoribb kérdésekre adható válaszokat, valamint az egységes eljárás szempontjait tekintve, ezeket a szakmai információkat szeretnénk megosztani Önnel!

  1. A négy-, vagy annál több lakásos társasházak/társas üdülők lakásainak újbekapcsolási igénybejelentés adminisztrációját egyszerűsített változata:

Mi változik?

Mostantól elegendő egyetlen mérőhelyhez kitölteni az igényt, és a többi lakás adatait Excel táblázatban összesíteni.

Mi a feltétele az egyszerűsített igénybejelentésnek?

  • Meglévő HCS szerződés a társasházi közösségi mérőre
  • A csatlakozóvezeték kivitelezése már korábban megtörtént
  • Az első igény feltöltése a bekapcsoljuk.eon.hu felületre – csatolandó dokumentumokkal együtt

Hogyan történjen az igénybejelentés?

  1. Kérjük, a bekapcsoljuk.eon.hu felületre töltsön fel 1 db igényt a következő dokumentumokkal kiegészítve:
    • D jelű nyomtatvány – meghatalmazás az E.ON regisztrált szerelők részére – ide kérjük csatolni amennyiben csak egy meghatalmazás van
    • C jelű nyomtatvány - tulajdonosi hozzájárulás,
    • 60 napnál nem régebbi, nem hivatalos tulajdoni lap,
    • Társasházi alapító okirat / II.  fokú Építési Hatóság által kiadott építési engedély másolata  (az első feltöltéskor a fogyasztásihely címnél megadott emelet/ajtó adatok után megjelenik a társasházi nyilatkozat és oda lehet csatolni)
    • Értelemszerűen kitöltött Társasház újbekapcsolás_TELEPÜLÉSNÉV_UTCA_HÁSZSZÁM.xlsx nevű táblázat, a további mérőhelyek adataival a bérleti szerződés helyére csatolva.

Kérjük, figyeljen arra, hogy a táblázat nevébe minden esetben a társasház fogyasztási helyének település-, utca neve, és házszáma kerüljön az egyértelmű beazonosíthatóság érdekében.

  1. Az 1. pontban leírtak sikeres végrehajtását követően a bekapcsoljuk.eon.hu  oldalról visszaigazoló válaszlevelet küldünk Önnek. A válaszlevelet továbbítva az alábbi dokumentumokat lehet küldeni a beruházás fogyasztási hely címéhez tartozó ügyfélszolgálati iroda vezetőjének e-mail címére (lenti lista):
  • D jelű nyomtatvány – meghatalmazás az E.ON regisztrált szerelők részére – ide kérjük csatolni amennyiben a beadott igények különböző felhasználói névre készültek
  • jóváhagyott mérési terv első oldala,


Ügyfélszolgálati irodavezetők elérhetőségei:

Irodavezetők

Vezető neve

Telefonszám

Debrecen

Kis Mariann

30/6269248

Dunaújváros; Székesfehérvár

Dr. Paszternákné Filus Erzsébet

30/3783364

Győr; Sopron

Horváth Balázs

30/5068627

Kaposvár

Géciné Horváth Zsuzsanna

30/3783951

Nagykanizsa; Zalaegerszeg

Dobosné Andrasek Szilvia

30/5665003

Nyíregyháza

Müller Attila

30/7905311

Pécs

Majorné Maretics Kornélia

30/3783977

Szekszárd

Árvai Éva

30/3783352

Szolnok

Pálinkás Éva

30/3782915

Szombathely

Janzsó Szilárd

30/2512244

Tatabánya

Horváth Balázs

30/5068627

Veszprém

Tremmer Ildikó

30/7914458

Mi történik, ha továbbra is postai úton történik az igénybejelentés?

Az igényeket természetesen továbbra is befogadjuk postai úton, a fenti változtatás elsősorban az Ön kényelmét szolgálja.

  1. Garázssori új bekapcsolás 

 Amennyiben garázssorban lévő garázshoz szeretnének mérőt igényelni :

  • Csak az adott garázs tulajdoni lapján szereplő tulajdonosok 51%-nyi hozzájárulása szükséges, nincs szükség közösképviselő/intézőbizottság vagy a többi tulajdonos hozzájárulására
  • A 100%-os tulajdonos esetén pedig ugyanúgy nincs szükésg "C" nyomtatványra, mint egy "hagyományos" ingatlan esetén.
  1. Tájékoztatás az Áramváltós mérések újbekapcsolása,illetve átalakítása esetén, a regisztrált szerelőnek engedélyezett feladatok elvégzéséről

A mellékletben szereplő csatolmányban  átmeneti rendelkezés van felsorolva, amely felülvizsgálatra, módosításra kerül/kerülhet, amiről majd aktuálisan tájékoztatást küldünk.

  1. Regisztráltszerelők telefonos vonala:

A sikeres beszélgetéshez kérjük minden esetben adja meg 5 jegyű VETr azonosítóját.

+36 96 616 360  

Telefonos menüpont

Nyitvatartás

1. Plombabontás (csak érvényes FAM vizsga és megállapodás megléte esetén)

Hétfőtől-péntekig 10.00-15.00

2. Szakmai kérdések igénybejelentéssel kapcsolatban

Hétfő: 8.00-16.00
Kedd: 8.00-16.00
Szerda: 13.00-18.00
Csütörtök: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-14.00

3. Folyamatban levő igények

4. bekapcsoljuk.eon.hu felület használatával kapcsolatos kérdések

Az új telefonos csatorna 2., 3., 4. menüpontján várjuk mindazokat a kérdéseket, amiket eddig az E.ON ügyfélszolgálati irodák munkatársaitól tudott megkérdezni. Például:

  • POD szám a teljesítmény növekedéshez, hogy be tudjam nyújtani a bekapcsoljuk.hu-n az igényemet? (Ehhez az ügyfél felhasználó azonosítója, neve és felhasználási címe szükséges!)
  • Bonyolultnak érzem az ügyet, mielőtt beadom szeretnék egyeztetni.
  • Hogy áll az igényem, folyamatban levő ügyem?
  • Mikor és ki kapta meg a szerződést?
  • Visszaérkezett-e a szerződés?

E.ON Hálózsti Tudásmenedzsment Osztály