$.validate({ lang: 'hu' });

Regisztrált szerelői vonal - országos kiterjesztés

2020-10-22

Tisztelt Partnerünk!

Az idei évben a COVID-19 járvány nagy mértékben megváltoztatta életünket, magunk és hozzátartozóink egészségének védelme érdekében hajlandók vagyunk megszokott tevékenységeinket változtatni, vagy elhagyni. A digitális megoldások az eddiginél nagyobb szerepet kapnak magánéletünk mellett a munka világában is.

Igaz ez közös együttműködésünkre is, hiszen mostanra a teljesítmény bővítés és újbekapcsolás igények túlnyomó részét digitális csatornán, a www.bekapcsoljuk.eon.hu felületen keresztül kapjuk a regisztrált szerelői közösség tagjaitól. Egyre többen ismerkednek meg ezzel a digitális megoldással és használják rendszeresen mindennapi tevékenységükben.

Tudjuk, hogy  a műszaki ügyintézés során az Önben felmerülő szakmai kérdésekre, dilemmákra általunk adott gyors és hasznos válaszok a kialakult jól működő partnerségünk fontos pillére. Az egészségügyi kockázatok figyelembevételével korlátozott irodai ügyfélfogadás arra ösztönöz bennünket is, hogy új megoldást adjunk erre a jogos igényre.

Mi változik?

 

2020 október 26., hétfőtől országosan minden regisztrált szerelő részére elérhetővé tesszük az E.ON Regisztrált szerelői vonalat.

Az országos kiterjesztést megelőzően szűkebb körben teszteltük a vonalat, a felhasználók pozitív visszajelzései alapján döntöttünk a folytatásról.

Hogyan lesz ez a telefonos csatorna Önnek elérhető, és milyen funkciói lesznek?

 

Elérhetőség: +36 96 616 360  - kérjük, ezt a számot mentse el telefonjába!

A sikeres beszélgetéshez kérjük minden esetben adja meg 5 jegyű VETr azonosítóját.

Telefonos menüpont

Nyitvatartás

1. Plombabontás (csak érvényes FAM vizsga és megállapodás megléte esetén)

Hétfőtől-péntekig 10.00-15.00

2. Szakmai kérdések igénybejelentéssel kapcsolatban

Hétfő: 8.00-16.00
Kedd: 8.00-16.00
Szerda: 13.00-18.00
Csütörtök: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-14.00

3. Folyamatban levő igények

4. bekapcsoljuk.eon.hu felület használatával kapcsolatos kérdések

Az új telefonos csatorna 2., 3., 4. menüpontján várjuk mindazokat a kérdéseket, amiket eddig az E.ON ügyfélszolgálati irodák munkatársaitól tudott megkérdezni. Például:

  • POD szám a teljesítmény növekedéshez, hogy be tudjam nyújtani a bekapcsoljuk.hu-n az igényemet? (Ehhez az ügyfél felhasználó azonosítója, neve és felhasználási címe szükséges!)
  • Bonyolultnak érzem az ügyet, mielőtt beadom szeretnék egyeztetni.
  • Hogy áll az igényem, folyamatban levő ügyem?
  • Mikor és ki kapta meg a szerződést?
  • Visszaérkezett-e a szerződés?

A felmerült kérdéseire perceken belül megadjuk a korrekt válaszokat.

 

E.ON Hálózati Tudásmenedzsment Osztály