Tisztelt Partnerünk,
Tájékoztatjuk, hogy a 2024.07.01 után bevezetett POD lap igazolás és a hozzá kapcsolódó kereskedelmi szerződéskötés folyamatában fennakadások vannak.
Az E.ON Dunántúli területén összesen 744 db POD igazolást azonosítottunk, aminél nem kötötték meg az ügyfelek a kereskedelmi szerződést.
Ezek az igénybejelentések 2024.07.12 és 2024.09.06 között keletkeztek és a POD igazolásuk 2024.11.30-án lejár.
Kérjük, hogy a meglévő igénybejelentéseknél gondosan ellenőrizze, hogy Ön, vagy az ügyfele bevitte-e a POD igazolást a választott kereskedőhöz?
Ha nem tették meg, akkor legyenek szívesek mihamarabb megtenni, mert, ha a POD igazolás lejár, akkor az igénybejelentésük törlődni fog, újra kell indítani.
Ha viszont a POD lap beadásra került a kereskedő felé, akkor az ügyfél vagy meghatalmazottja keresse fel a kereskedőjét és sürgesse a kereskedelmi szerződés elkészítését, hogy az igénybejelentés folyamatát rendben folytatni tudjuk.
Köszönjük együttműködését.
A regisztrált szerelői vonal elérhetősége: +36 96 616 360 - kérjük, ezt a telefonszámot mentse el telefonjába!
A sikeres beszélgetéshez kérjük minden esetben adja meg 5 jegyű VETr azonosítóját (ELMŰ területnél az ASZR azonosítóját és pin kódját is!)
Telefonos menüpont | Nyitvatartás |
1. Plombabontás (csak érvényes FAM vizsga és aktív Minősített Szerelői jogosultság, ASZR azonosító és PIN kód birtokában) | hétfőtől-péntekig 08.00-15.00 |
2. Szakmai kérdések igénybejelentéssel kapcsolatban | hétfő – csütörtök: 8.00-16.00 |
3. Folyamatban levő igények | |
5. Meglévő POD, vagy mérési pont azonosító szám kiadása |
A telefonos csatorna 2., 3. menüpontján várjuk a kérdéseiket, az alábbi témákban.
Például:
- Bonyolultnak érzem az ügyet, mielőtt beadom szeretnék egyeztetni.
- Hogy áll az igényem, folyamatban levő ügyem?
- Mikor és ki kapta meg a szerződést?
- Visszaérkezett-e a szerződés?
Üdvözlettel
Regisztrált szerelői támogatói rendszer