2024-11-12

Tisztelt Partnerünk,

Tájékoztatjuk, hogy a 2024.07.01 után bevezetett POD lap igazolás és a hozzá kapcsolódó kereskedelmi szerződéskötés folyamatában fennakadások vannak.

Az E.ON Dunántúli területén összesen 744 db POD igazolást azonosítottunk, aminél nem kötötték meg az ügyfelek a kereskedelmi szerződést. 

Ezek az igénybejelentések 2024.07.12 és 2024.09.06 között keletkeztek és a POD igazolásuk 2024.11.30-án lejár

Kérjük, hogy a meglévő igénybejelentéseknél gondosan ellenőrizze, hogy Ön, vagy az ügyfele bevitte-e a POD igazolást a választott kereskedőhöz? 

Ha nem tették meg, akkor legyenek szívesek mihamarabb megtenni, mert, ha a POD igazolás lejár, akkor az igénybejelentésük törlődni fog, újra kell indítani.

Ha viszont a POD lap beadásra került a kereskedő felé, akkor az ügyfél vagy meghatalmazottja keresse fel a kereskedőjét és sürgesse a kereskedelmi szerződés elkészítését, hogy az igénybejelentés folyamatát rendben folytatni tudjuk. 

Köszönjük együttműködését.

A regisztrált szerelői vonal elérhetősége: +36 96 616 360 - kérjük, ezt a telefonszámot mentse el telefonjába!

A sikeres beszélgetéshez kérjük minden esetben adja meg 5 jegyű VETr azonosítóját (ELMŰ területnél az ASZR azonosítóját és pin kódját is!)

 

Telefonos menüpont

Nyitvatartás

1. Plombabontás (csak érvényes FAM vizsga és aktív Minősített Szerelői jogosultság, ASZR azonosító és PIN kód birtokában)

hétfőtől-péntekig 08.00-15.00

2. Szakmai kérdések igénybejelentéssel kapcsolatban

hétfő – csütörtök: 8.00-16.00
péntek: 8.00-14.00

3. Folyamatban levő igények

5. Meglévő POD, vagy mérési pont azonosító szám kiadása

A telefonos csatorna 2., 3. menüpontján várjuk a kérdéseiket, az alábbi témákban. 

Például:

  • Bonyolultnak érzem az ügyet, mielőtt beadom szeretnék egyeztetni. 
  • Hogy áll az igényem, folyamatban levő ügyem?
  • Mikor és ki kapta meg a szerződést?
  • Visszaérkezett-e a szerződés? 

Üdvözlettel

Regisztrált szerelői támogatói rendszer