Tisztelt Partnerünk!
E.ON ellátási területén az alábbi dokumentumok szükségesek a plombabontáshoz.
1. Együttműködési megállapodás megkötése
Az együttműködési megállapodást 2 pld-ban kitöltve, eredeti aláírás+cégbélyegzővel ellátva kérjük a következő címre megküldeni!!
E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt. „RSZR” Soósné Kropp Tünde 7602 Pécs, Pf.: 85
2. Kisfeszültségű mérőhelyi FAM vizsga megléte (vizsga igazoló másolat) 2 évnél nem régebbi
3. Saját FAM eszközök meglétét igazoló dokumentumok:
a csatolt Munkavédelmi ellenőrző lista kitöltése (csatoltan),
új eszközök esetén a beszerzést igazoló számla másolat,
egy évnél régebbi beszerzésű FAM eszközök esetén, az éves bevizsgálást igazoló jegyzőkönyv másolat,
az eszközökről készült fénykép.
FAM dokumentumok szkennelve e-mailben átküldhetőek!
Kérjük, a hozzánk küldött levelében, minden esetben feltüntetni szíveskedjen a regisztrációs számát (VETr…… ) a beazonosítás érdekében ! Köszönjük!
A bontási folyamat:
A felhasználó a munka elvégzését írásban, a 16_ZPB_1-3_01 számú, Igénybejelentés zárópecsétbontásra című nyomtatvány kitöltésével, írásban kérheti. A kitöltött nyomtatványt a felhasználó, vagy regisztrált vállalkozó megküldi az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-hez.
• Telefonos megkeresés: Amennyiben telefonon jelzi a felhasználó az igényét, akkor tájékoztatni kell, hogy írásban vagy személyesen kérheti, valamint igénye esetén a nyomtatványt postázni illetve elektronikus úton el kell küldeni a felhasználó részére.
• Személyes megkeresés: személyes ügyfélszolgálati irodában ki kell töltetni a 16_ZPB_1-3_01 nyomtatványt a felhasználóval,
• Bontási engedéllyel rendelkező regisztrált szerelő a teljesítményváltozás nyomtatvánnyal együtt, illetve mérőkorszerűsítés esetén telefonos bejelentéssel vagy külön álló nyomtatvánnyal a nyitás időpontja előtt jelezzen az ügyfélszolgálatunknál! A munkálatok elvégzése után a saját szerelőink lezárják a mérőhelyet. Amennyiben ez részünkről nem teljesül, jelentse be a telefonos ügyfélszolgálatra a hiánypótlást!
A leszedett plombákat a helyileg illetékes mérőlogisztikusnál (csatolt lista) kell leadni havi egyszeri gyakorisággal a plombabontási engedély másolatával, amin az átvételt igazolja a mérőlogisztikus.
• Eljárás hibabejelentéskor, felhasználói tulajdonú méretlen vagy mért hálózati hiba esetén A hibaelhárítás, fogyasztói zavartatás megszüntetés kiemelt fontosságú ügykezelése érdekében lehetőséget teremtünk arra, hogy a hibabejelentés rendelés alapján helyszínre érkező E.ON szerelő – amennyiben a regisztrált villanyszerelő is a helyszínen tartózkodik – eltávolítsa az egyedi nyilvántartású zárópecsétet. A rendelést - a megszokott módon - fogyasztói hibával kell visszajelenteni.
• Saját szerelőink a zárópecsét eltávolítást a megszokott módon végzik, mérőhelyi adatlapon és dátummal ellátott fényképeken rögzíti. A mérőhelyi adatlapot a regisztrált szerelőnek is alá kell írnia.
• Regisztrált villanyszerelő zárópecsét bontási igényét eljuttatja az ügyfélszolgálatra jelezve, hogy a zárópecsét bontási fent leírt körülmények között már megtörtént és a visszazárást igényli meg.
• Amennyiben a regisztrált villanyszerelő a helyszínen nem jelenik meg, akkor a mérőhelyet a munka végeztével egyedi azonosítójú zárópecsétekkel szabályosan lezárva kell hátra hagyni.
Mellékletek:
- Együttműködési megállapodás
- Munkavédelmi ellenőrző lista
- plombabontási nyomtatvány
- mérőlogisztikusok neve és elérhetősége
E.ON Áramhálózati osztály
Kapcsolódó dokumentumok
