$.validate({ lang: 'hu' });

Indul az E.ON regisztrált szerelői vonal!

2020-07-17

Tisztelt Partnerünk,

Az idei évben a COVID-19 járvány nagy mértékben megváltoztatta életünket, magunk és hozzátartozóink egészségének védelme érdekében hajlandók vagyunk megszokott tevékenységeinket változtatni, vagy elhagyni.

A digitális megoldások az eddiginél nagyobb szerepet kapnak magánéletünk mellett a munka világában is.

Igaz ez közös együttműködésünkre is, hiszen mostanra a teljesítmény bővítés és újbekapcsolás igények csaknem 50%-át digitális csatornán, a www.bekapcsoljuk.eon.hu felületen keresztül kapjuk a regisztrált szerelői közösség tagjaitól.

Egyre többen ismerkednek meg ezzel a digitális megoldással és használják rendszeresen mindennapi tevékenységükben.

Tudjuk, hogy a műszaki ügyintézés során az Önben felmerülő szakmai kérdésekre, dilemmákra általunk adott gyors és hasznos válaszok a kialakult jól működő partnerségünk fontos pillére.

Az egészségügyi kockázatok figyelembevételével korlátozott irodai nyitvatartás arra ösztönöz bennünket is, hogy új megoldást adjunk erre a jogos igényre.

Mi változik?

2020 július 20., hétfőtől teszt jelleggel, egy korlátozott létszámú regisztrált szerelői csoport részére elindítjuk az E.ON Regisztrált szerelői vonalat.

Hogyan lesz ez a telefonos csatorna Önnek elérhető, és milyen funkciói lesznek?

Elérhetőség: +36 96 616 360 - kérjük, ezt a telefonszámot mentse el telefonjába!

A sikeres beszélgetéshez kérjük minden esetben adja meg 5 jegyű VETr azonosítóját.

elefonos menüpont

Nyitvatartás

1. Plombabontás (csak érvényes FAM vizsga és megállapodás megléte esetén)

Hétfőtől-péntekig 10.00-15.00

2. Szakmai kérdések igénybejelentéssel kapcsolatban

Hétfő: 8.00-16.00
Kedd: 8.00-16.00
Szerda: 13.00-20.00
Csütörtök: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-16.00

3. Folyamatban levő igények

4. bekapcsoljuk.eon.hu felület használatával kapcsolatos kérdések

Az új telefonos csatorna 2., 3., 4. menüpontján várjuk mindazokat a kérdéseket, amiket eddig az E.ON ügyfélszolgálati irodák munkatársaitól tudtak megkérdezni. Például:

  • POD szám a teljesítmény növekedéshez, hogy be tudjam nyújtani a bekapcsoljuk.hu-n az igényemet? (Ehhez az ügyfél felhasználó azonosítója, neve és felhasználási címe szükséges!)
  • Bonyolultnak érzem az ügyet, mielőtt beadom szeretnék egyeztetni.
  • Hogy áll az igényem, folyamatban levő ügyem?
  • Mikor és ki kapta meg a szerződést?
  • Visszaérkezett-e a szerződés?

Amennyiben a teszt minden szempontól sikeresnek tekinthető, várhatóan kiterjesztjük a szolgáltatást országos szintre. Mindaddig a vonal „E.ON Zárópecsétbontás bejelentő vonal”-ként fog bejelentkezni.

E.ON Hálózati Tudásmenedzsment Osztály