$.validate({ lang: 'hu' });

Gyakran ismételt kérdések

2020-03-18

Tisztelt Partnerünk!
Az alábbiakban tájékoztatjuk Önt az E.ON ellátási területén a koronavírus miatti vészhelyzettel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekről és válaszokról.

Kérdés

Válasz

Személyes ügyfélszolgálaton tudok jelenleg ügyet intézni?

Nem.

2020.03.16-ától határozatlan ideig nincs lehetőség a személyes ügyintézésre.

Kérjük, válassza online ügyfélszolgálatunkat, mobil applikációnkat, vagy küldje el e-mailben, postán a megkeresését.  

Mikor fognak újra kinyitni a személyes ügyfélszolgálatok?

Egyelőre nem tudjuk, határozatlan ideig zárva tartanak, amíg az egészségügyi helyzet indokolja.

A www.eon.hu oldalon tud tájékozódni az újra nyitásról.

 

Miért volt szükség a bezárásra?

A koronavírus további terjedésének megakadályozása miatt hoztuk meg ezt a döntést, ügyfeleink és a munkatársaink egészségének megóvása érdekében.

Hogyan tudom most intézni az ügyemet?

Kérjük, válassza online ügyfélszolgálatunkat, mobil applikációnkat, vagy küldje el e-mailben araminfo@eon.hu, illetve postán a megkeresését.

Hogyan tudok regisztrálni a bekapcsoljuk.hu-ra?

Nyissa meg online igénybejelentő felületet.

Elérhető: www.bekapcsoljuk.eon.hu

Válassza ki, a Regisztrált villanyszerelő vagyok pontot

Kattintson a Regisztráció/Belépési hiba gombra.

Töltse ki az űrlapot. Regisztrációs igényhez válassza ki a Regisztráció menüpontot

Küldje be az adatokat a Beküldés gomb megnyomásával. Sikeres beküldés esetén automatikus visszajelzést kap a megadott e-mail címre.

Feldolgozzuk igényét és megküldjük Önnek a belépéshez szükséges azonosítót.

Mi a regisztráció menete, elakadtam?

Fenti válasznak megfelelő

Bekapcsoljuk.hu regisztráció után azonnal tudok ügyet intézni?

Igen

Amennyiben figyelmesen és pontosan tölti ki az online beadott igényt, (ügyfél név, fogyasztási hely és e-mail elérhetőség).

 

Milyen ügyeket tudok intézni a bekapcsoljuk.hu-n?

Sztenderd bekapcsolás, nem sztenderd bekapcsolás, teljesítménybővítés, ideiglenes bekapcsolás, új bekapcsolás, zárópecsét bontás-

Korábban személyesen adtam le/ személyesen szerettem volna leadni az aláírt szerződést. Nem szeretnék postára menni, de vissza kell küldeni az aláírt szerződést. Megtehetem elektronikusan?

Igen. Az aláírt szerződést szkennelje be és visszaküldheti email címünkre: araminfo@eon.hu címre.

Regisztrált szerelő vagyok. Plombákat hol és hogyan tudom leadni most?

A plombák leadása átmenetileg szünetel, illetve az üzemi területeinkre tiltott a bejárás! Ennek feloldásáról hírlevelet fogunk küldeni Önnek. Addig őrizze meg a leszerelt zárópecséteket.

Regisztrált szerelő vagyok. Hogyan tudom most az igénybejelentést beadni?

Új bekapcsolás és teljesítménybővítési igényeiket online igénybejelentéssel www.bekapcsoljuk.eon.hu küldhetik. Ebben az időszakban kizárólag ezen a csatornán keresztül adhatják be igényeiket.

Új bekapcsolás/teljesítmény változás miatt van időpontom a bekapcsolás elvégzésére.  Ezt a munkát elvégzik?

Igen.

Az új bekapcsolással és teljesítménybővítéssel járó feladatokat továbbra is ellátjuk.

Új bekapcsolást/teljesítmény változást mikor fogják elvégezni?

A bekapcsolások, illetve teljesítménybővítési munkák elvégzésének időpontjáról az időpont egyeztetőink fognak telefonon értesítést küldeni a munka elvégzésének időpontja előtti egy héttel.

 

Az ügyfélszolgálati irodák zárva lesznek a vírus miatt. Hogy tudom leadni a vagy visszaküldeni a igénybejelentőkből eredő szerződéseket?

A szerződéseket (HCS és HH ) aláírva szkennelt formában is elfogadja az ügyfélszolgálat az araminfo@eon.hu e-mail címre. Fel is dolgozzák, amennyiben látható rajta az ügyfél aláírása.

Hamarosan lejár a regisztrációm. Kinél és hogy kell jeleznem, hogy a képzésre jelentkezem?

A képzéseket egyelőre határozatlan időre elhalasztjuk. Akiknek lejár a regisztrációja, annak 2020.07.01-ig meghosszabbítjuk!

A plombabontási jogosultságom megtartásához szükséges FAM vizsga érvényességem lejár. Mi a teendőm?

Jelenleg a FAM képző szervezetek nem indítanak tanfolyamokat. Mivel az ismeretfelújító FAM oktatások is elmaradnak, ezért az oktatások megkezdéséig érvényben maradhat a plombabontási jogosultsága.

 

A plombabontási jogosultságom megtartásához szükséges FAM eszközeim bevizsgálási ideje lejár. A bevizsgáló nem fogad személyesen, hogy intézhetem a bevizsgáltatást?

A FAM bevizsgálók azt kérik, hogy postai úton juttassák el a szerszámokat a bevizsgálóhoz, akik a legrövidebb időn belül visszaküldik a bevizsgált eszközöket.