CSD díjak változása 2021 04.01-től, Személyes ügyfélszolgálatok felfüggesztése 2021 03.08-tól

2021-03-08

Tisztelt Partnerünk!

Tájékoztatjuk, a

  1. 2021 április 01-től életbelépő 10/2016. (XI. 14.) MEKH rendelet a villamos energia rendszerhasználati díjak, csatlakozási díjak és külön díjak alkalmazási szabályairól.

A csatolt mellékletben található a csatlakozási díjtételeket tartalmazó információ!

  1. 2021. március 8-tól életbe lépő -104/2021. (III.5) Kormány rendelet- korlátozó intézkedéseknek megfelelően valamennyi ügyfélszolgálati irodánkban felfüggesztjük a személyes ügyintézést.

Az intézkedés érinti a főirodákat, illetve a fiókirodákat is.

  1. Milyen időszakra vonatkozik a személyes ügyintézés felfüggesztése?
  • 2021. március 8 és 22. között.
  1. Telefonos ügyintézés elérhetősége?
  • A regisztrált szerelők részére fenntartott telefonos ügyintézés továbbra is zavartalanul elérhető.

A sikeres beszélgetéshez kérjük minden esetben adja meg 5 jegyű VETr azonosítóját.

+36 96 616 360  

Telefonos menüpont

Nyitvatartás

1. Plombabontás (csak érvényes FAM vizsga és megállapodás megléte esetén)

Hétfőtől-péntekig 10.00-15.00

2. Szakmai kérdések igénybejelentéssel kapcsolatban

Hétfő: 8.00-16.00
Kedd: 8.00-16.00
Szerda: 13.00-18.00
Csütörtök: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-14.00

3. Folyamatban levő igények

4. bekapcsoljuk.eon.hu felület használatával kapcsolatos kérdések

Az új telefonos csatorna 2., 3., 4. menüpontján várjuk mindazokat a kérdéseket, amiket eddig az E.ON ügyfélszolgálati irodák munkatársaitól tudott megkérdezni. Például:

  1. POD szám a teljesítmény növekedéshez, hogy be tudjam nyújtani a bekapcsoljuk.hu-n az igényemet? (Ehhez az ügyfél felhasználó azonosítója, neve és felhasználási címe szükséges!)
  2. Bonyolultnak érzem az ügyet, mielőtt beadom szeretnék egyeztetni.
  3. Hogy áll az igényem, folyamatban levő ügyem?
  4. Mikor és ki kapta meg a szerződést?
  5. Visszaérkezett-e a szerződés?

 

  1. Mi történik az előre foglalt időpontokkal?
  • Az időpontokat töröltük,  az ügyfeleinket e-mailben, illetve sms-ben tájékoztattuk az időpont lemondásáról.
  • A www.eon.hu/idopontfoglalas oldalon az időpontfoglalást felfüggesztettük, az oldal nem érhető el.
  1. Hol értesülhetnek a változásokról?